فروش ایسیو(ای سی یو) استوک یا دست دوم

فروش ایسیو(ای سی یو) استوک یا دست دوم

مقدمه از فروش ایسیو استوک یا دست دوم:

فروش ایسیو به صورت استوک یا مستعمل چالش ها و نکات دقیقی را به دنبال دارد . ما در این مقاله مختصر به شرح کاری که می کنیم می پردازیم تا کسانی که نیاز به خرید دارند و یا همکارانی که از ما هم اکنون نیز خرید دارند بدانند چطور کار می کنیم .

فروش ایسیو(ای سی یو) استوک یا دست دوم

توجه به این نکته شاید برای خوانندگان این خبر شاید جالب باشد که در خارج از ایران واژه استوک یا به لاتین Stock الزاما به معنای دست دوم نیست .

اما در ایران واژه استوک تقریبا به همان معنای دست دوم است .

در برخی فروشگاه های خارجی وقتی مشتری به هر دلیلی جنس برده شده را پس می دهد ، فروشگاه آن را در انبار خود (و نه در فروشگاه) ذخیره می کند و با توجه به میزان استفاده شدگی و وضعیت ظاهری و فنی در یک طبقه بندی بین A , B , C , D طبقه بندی می کند .

در مورد لوازم یدکی خصوصا کامپیوتر های خودرو های اروپا و آسیایی که به ایران وارد می شوند تحت عنوان قطعات استوک باید به این نکته دقت کرد که برخی از این کامپیوتر ها به ماشین های ایرانی نمیخورند و به هیچ عنوان قابل استفاده در خودرو های داخل ایران نیستند.

یک دسته از آن ها هم ممکن است با تغییراتی در سخت افزار و نرم افزارشان بشود که در خودرو های ایرانی استفاده کرد یعنی خودروهایی که داخل ایران هستند نه فقط لزوما خودروهایی که ایرانخودرو و سایپا تولید کرده اند.

بلکه خودرو های وارداتی یک دسته از قطعات استوکی که از امارات ، کویت و عراق وارد ایران میشود مربوط به خودرو های ایران نیستند ولی از قطعاتی مثل ایسی و المان های الکترونیکی داخل این ایسیو ها میشود برای تعمیر ایسیو های داخل ایران استفاده کرد .

برای مشاهده و خرید لوازم برقی و الکترونیکی ۲۰۶ از فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید لوازم برقی و الکترونیکی ۲۰۶

خرید و ضمانت ایسیو استوک یا دست دوم:

لوازم برقی استوک و دسته دوم نیاز است که توسط فروشنده کارکرد و عملکرد صحیحشان ضمانت شود بنابراین کسی که ضمانتی برای ایسیو استوک نمی دهد نباید از آن قطعه خرید زیر ریسک کار و هزینه بالا می رود .

از جمله ایسیو ها و یونیت های الکترونیکی که عمدتا در مراکز اسقاط برای مزایده ارائه میشود مربوط به خودروهایی است که از رده خارج هستند.

مثلا سمند هایی که مدل ۸۳ و ۸۴ و حتی از ۸۰ تا ۹۰ هستند و به خاطر فرسودگی بیش از حد دیگر اجازه تردد پیدا نمی کند یا مالکین آن ها را به فروش می رسانند.

فروش ایسیو(ای سی یو) استوک یا دست دوم

کامپیوتر هایی مثل زیمنس ، زیمنس بنزینی که برای شرکت کانتیننتال است و همین طور ساژم و والئو سه سوکت ، بوش هستند که همان طور که ذکر شد ناوگان حمل و نقل مثل تاکسی و وانت ها که خیلی زیاد از ماشین کار کشیده میشود به مرکز اسقاط میروند.

و همین طور تعداد کمی از ماشین های شخصی مثل ۲۰۶ ها یا پژو پارس هایی که در دست عموم مردم هستند و مدلشان پایین تر از ۹۰ است بر اثر تصادف یا فرسودگی برای اسقاط میروند .

از جمله قطعاتی که از شهر های اروپایی و آسیایی وارد ایران میشوند به عنوان قطعات استوک اغلبشان مربوط میشوند به خودروهایی که برای شرکت های پژو می باشد و همین طور سیتروئن و همین طور خودرو های هیندا و کیا که از دبی ، امارات ، عراق ، کویت وارد کشور میشوند .

 

برای مشاهده و خرید لوازم برقی و الکترونیکی هیوندای از فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید لوازم برقی و الکترونیکی هیوندای

طبیعی است که قطعه سازانی که قطعاتشان را در ایران تولید میکنند برای ایرانخودرو و سایپا و همین طور کامپیوتر خودرو و یونیت های الکترونیکی که در تولیدات داخل مصرف میشوند از خارج از کشور وارد ایران نمیشود .

از جمله کامپیوتر هایی که برای خودرو های داخل ایران از خارج از کشور وارد میشود میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

کامپیوتر های ۲۰۶ های پایین تر از مدل ۹۱ که شامل ایسیو بوش ME744  و ME745 و بوش و والئو J34  و جعبه فیوز BSM ، یونیت الکترونیک BSI ، ایربگ های ۲۰۶ ، یونیت الکترونیکی ایربگ ، یونیت MK70 206 و کل لوازم بدنه و موتوری و جلو بندی پژو ۲۰۶ به صورت عمده وارد کشور میشود .

همین طور برای خودرو زانتیا ۲۰۰۰ و ۱۸۰۰ ایسیو هایشان وارد کشور میشود و همچنین دیگر لوازمشان هم به همین طور است . مثل بلوک ای بی اس ، ایربگ و موتورشان .

فروش ایسیو(ای سی یو) استوک یا دست دوم

یک نمونه ایسیو وارداتی برای زانتیا ۱۸۰۰ که قابل نصب بر روی زانتیا ۱۸۰۰ داخل ایران به دلیل مغایرت های سخت افزاری نیست. 

منابع تامین ایسیو دست دوم

  • مزایدات شرکت های قطعه ساز
  • مزایدات شرکت های خودرو ساز
  • مزایدات نمایندگی های خودرو سازها
  • مزایدات ارگان های دولتی و خصوصی
  • اوراق فروشان در شهرهای مختلف
  • وارد کنندگان قطعات یدکی

کامپیوتر خودرو استوک اوراق فروشان از روی خودروهای تصادفی و یا از خودروهای از رده خارج باز می شود .

وارد کنندگان قطعات یدکی از کشورهای اروپایی ، کشورهای حوضه خلیج فارس و کشورهای چین و هند و مالزی و … وارد می کنند.

برای مشاهده و خرید لوازم برقی و الکترونیکی زانتیا از فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید لوازم برقی و الکترونیکی زانتیا

مزایدات قطعه سازان و خودروسازان

این قطعات که در مزایدات به فروش با تعداد بالا می انجامد غالبا روی محصولات با ایرادات نرم فزاری و یا سخت افزاری و یا بدون ایراد می انجامد.

خط مشی خودروسازان و نمایندگی های آنها و نیز قطعه سازان بنا به تعمیر ECU و لوازم برقی نیست چرا که این کار هزینه بیشتری به مجموعه شرکت ها وارد می کند . برای اجتناب از این هزینه ها اجناس را غالبا به صورت عمده به فروش می رسانند.

دقت داشته باشید کسی که به شما ایسیو دست دوم یا اسوک می فروشد باید لااقل برای چند روز ضمانت کارکرد دهد .

ایسیویی که چند روز کار کند معمولا تا چند ماه یا چند سال هم دوام می آورد .

یونیت های خودرویی جزء لوازم مصرفی نیستند و تا وقتی که در شرایط امن محیطی و برقی خودرو قرار دارند کار می کنند.

انواع فروش ایسیو و یونیت های الکترونیکی دست دوم

  •  گروه ایسیو های بوش
  • گروه ایسیو های ساژم
  •  گروه ایسیوهای والئو
  •  گروه ایسیوهای زیمنس
  • نودهای مالتی پلکس
  • یونیت های و بلوک های ABS
  • یونیت های ایربگ

برای خرید انواع ایسیو دست دوم یا استوک با ما همراه باشید .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

اشتراک گذاری

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *