ای سی یو بوش پراید

فروش ای سی یو بوش خودرو پراید

بر روی خودرو پراید بیش از دو نوع ای سی یو بوش نصب نشده است . ای سی یو بوش ME7.9.7 که داخل آن از میکروکنترلر ST10F275 و نیز حافظه اییپرام ۹۵۰۸۰  استفاده شده است . دومین ای سی یو بوش مورد استفاده در خودرو پراید هم از نوع تک سوز و هم از نوع دوگانه سوز Bosch 7.4.11 می باشد . هر دو این ای سی یو ها قابل تعمیر هستند و قطعات آن نیز هرچند با کیفیت پایین تر از نوع نصب شده روی خود آن موجود است . ای سی یو های بوش نسبت به دیگر ای سی یو های پراید دوام و استحکام خوبی در طراحی دارند و به ندرت دچار خرابی می شوند .برای خرید هر یک از ای سی یو های Bosch ME7.9.7 و نیز Bosch 7.4.11 با ما در تماس باشید .

تیم تعمیرات ایسیو بانک :

شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. برای ثبت سفارش می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

موبایل : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

واتساپ : ۰۹۳۸۹۴۹۵۳۴۷

حمزه پوراقبالی هستم . کارشناس برق و الکترونیک . فعال تجاری در حوزه کامپیوترهای خودرویی . برای این که بتوانیم نیازهای مردم عزیزمان را در حوزه لوازم یدکی خودرو اللخصوص زمینه گسترده و کمی ناشناخته یونیت کنترل های خودرویی ، به راحتی و با اطمینان خاطر و بدون ضرر و زیان برآورده به خیر کنیم ، پا به این عرصه گذاشته ایم . و نیز کارآفرینی و توسعه تجاری در بازار تجهیزات وابسته به خودرو را پیگیری میکنیم . اانشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *