رله های جعبه فیوز BM34 پژو ۲۰۶

 رله های جعبه فیوز BM34 پژو ۲۰۶

چکیده :

در این مقاله قصد داریم به معرفی نود BSM و بررسی رله های این نود بپردازیم.

مقدمه :
BSM یا BM34 یکی از نودهای سیستم مالتی پلکس فرانسوی است که برروی خودروهای پژو ۲۰۶ فرانسوی نصب و راه اندازی شد. این خودرو از سال ۸۲ تا ۹۲ وارد کشور می شد اما بعد از اعمال تحریم ها و بومی سازی پژو ۲۰۶ توسط ایرانخودرو سیستم مالتی پلکس نصب شده برروی این خودرو نیز تغییر کرد.
نام دیگر (BSM) یا BM34 جعبه فیوز یا جعبه رله نیز هست چرا که با فرمانهایی که از دیگر یونیت کنترل ها نظیر BSI دریافت می کند ، برق باتری را در مصرف کننده های خودرو مانند برف پاکن ، روشنایی های جلو و عقب ، پمپ بنزین ، فن دور و تند و غیره تقسیم می کند . BSM یکسری کانکتور برای اتصال سیمی با دیگر نودهای شبکه و نیز باتری و مصرف کننده های خودرو دارد . برای حفاظت از رله ها و نیز دسته سیم های خودرو از یکسری فیوز در داخل BSM استفاده شده تا در صورت اتصالی و یا خرابی مصرف کننده ها موجب خسارت بیشتر نشود . محل نصب BSM یا BM34 داخل محفظه موتور و کنار باتری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد BM34 در داخل سایت عبارت BM34 را جستوجو کنید .

بررسی رله های BSM یا BM34 :

BSM یا BM34 از یکسری قطعات مانند فیوز ها ، رله ها ، کانکتور و… تشکیل شده است در این مقاله قصد داریم رله نود BSM را معرفی کنیم .

معرفی رله ها :

۱ رله برف پاک کن جلو ( دور لحظه ای )
۲ رله برف پاک کن جلو ( دور کند )
۳ رله مه شکن جلو
۴ رله موتور شیشه شور عقب
۵ رله بوق ، رله موتور شیشه شور جلو
۶ رله موتور تهویه داخل اتاق
۷ رله چراغ نور بالا
۸ رله پمپ بنزین ، انزکتور و کویل
۹ رله تغذیه ECU
۱۰ رله چراغ نور پایین

بررسی فنی رله های BSM یا BM34 :

رله های نود BSM در جدول بالا مشخص شده است. این رله ها کلیدهای مکانیکی هستند که با به کار انداختن هریک قسمت مشخص شده عمل می کند. در صورت خرابی و آسیب دیدن رله های نود BSM (BM34) می توان این رله ها را تعویض نمود. از جمله موارد که باعث خرابی رله های BSM می شوند عبارتند از : جریان کشی بالا ، ولتاژ بالا ، نوسانات جریان برق ، آسیب فیزیکی ، اصطلاک به مرور زمان و… از جمله مواردی هستند که باعث خرابی رله ها می شوند.

فروش و تعمیرات نود BSM یا BM34 :

شرکت ایسیو بانک نودهای سیستم مالتی پلکس خودرو پژو ۲۰۶ فرانسوی را به صورت تخصصی تعمیر و بفروش می رساند از این رو نود BSM دچار خرابی شود می توانید با تعمیرکاران شرکت در ارتباط باشید. ضمن اینکه برای خرید نود BSM (BM34) به صورت استوک با کدهای مختلف از لینک زیر اقدام نمائید.

برای مشاهده و خرید جعبه فیوز BSM (BM34) پژو ۲۰۶ از فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید جعبه فیوز BSM (BM34) پژو ۲۰۶

سخن پایانی :
در این مقاله به طور خلاصه نود BSM (BM34) را بررسی کرید، همچنین رله های این نود معرفی و عوامل خرابی بررسی شد. برای خرید و مشاوره در مورد BSM با لینک زیر در ارتباط باشید.

h.pooreghbali